۱۳۹۲ بهمن ۸, سه‌شنبه

مسخره اش را در آورده اند!

با نومیدی تمام ماهی های بلاگ اسکای را باز کردم و علیرغم انتظارم دیدم صفحه باز می شود، و به مدیریت رفتم و تک تک کامنت ها را خوانده و پاسخ دادم، از شادی در پوست خود نمی گنجیدم، وقت ناهار بود و باید می رفتم ولی تصمیم گرفتم در اسرع وقت بعد از ناهار بیایم و مطالب را به همان خانه منتقل کنم، ولی بعد از ناهار دوباره همان آش و همان کاسه!
مهم نوشتن است، اینجا و آنجا فرقی ندارد، ناراحتی ام از این است که بلاگ اسپات در ایران فیلتر است، یعنی از چاله فیلتر شدن بلاگ اسکای در اینجا به چاله فیلتر بودن در ایران افتادم، تعجب و ناراحتی دیگرم از این است که کاش یک پست خیلی کوچک می نوشتم که اگر این صفحه باز نشد مثلا" بیایید آن صفحه، و بالعکس!
و شاید هم به همین انتقال غیر منتظره ام است که کلمات هنگام نوشتن از دستم فرار می کنند و تمرکز مغزم بهم می ریزد، البته استرس سفر هم هست ولی کلا" اوضاع وبلاگی ام خوب نیست.
همین!

۳ نظر:

  1. واقعن خيلي ناراحت شدم از اين موضوع. مطمينم مشكل فيلترينگ نيست در اينجا و يك مشكل تكنيكي مسخره است كه اين شركت هاي مخابراتي بي مسووليتي ميكنند در برابرش و حلش نميكنند.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. چرا بلاگ اسپات از این شکلک ها نداره، شکلک گریه رو میخوام الآن!

      حذف
  2. چرا بلاگ اسپات از این شکلک ها نداره، شکلک گریه رو میخوام الآن!

    پاسخحذف